Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Kαλοκαιράκι συνέχεια...

Και επειδή πολύ σας χάλασε απ οτι κατάλαβα η πισίνα, (και παρά λίγο να φάω και ξύλο) και προτιμήσατε όλοι θάλασσα δεν μπορούσα παρά

να σας φέρω φρέσκες, πρωινές, θαλασσινές από την παραλία Κονδύλι DSCN0964που είναι από τις αγαπημένες μου παραλίες.

Αυτή είναι η θάλασσα του Σεπτέμβρη που εγώ τουλάχιστον τον θεωρώ από τους πιο όμορφους μήνες για διακοπές. Και διακοπές που έχω κάνει Σεπτέμβρη, μου έχουν μείνει αξέχαστες.

Αυτό το παιχνίδι με τον ήλιο στο νερό DSCN0966 και τα χρώματα του ουράνιου τόξου που έβλεπα δεν ήμουν

σίγουρη ότι θα τα αποτυπώσω. Κι όμως....DSCN0965 DSCN0974

Τόσο καθαρή θάλασσα που σου ερχόταν να την πιείς.DSCN0976

Χρώματα γαλαζοπράσινα DSCN0973 και καθάρια.DSCN0975

Ααααα

και ένα παλικάρι που βουτούσε kondyli01κι έβγαινε απ αυτά τα γαλαζοπράσινα νερά. Εγώ έκανα ότι φωτογράφιζα την θάλασσα,

γι αυτό τον πήρα ξόφαλτσα. Η υπόλοιπη φωτο έχει απλά νερό.

Και εδώ απλά δεν πρόλαβα ...kondyli02 Βούτηξε στα γαλαζοπράσινα νερά!

Λέω να πάω και το άλλο Σάββατο....γιατι μ αρεσει πολύ αυτή η ...παραλία....

52 σχόλια:

faraona είπε...

xΜ !!!νΑ ΠΑς Να πας αλλα μακρυα κι αλαργα απο το παλλικαρι -εχω μαθει οτι εκει θα ειναι παλι-γιατι θα εχουμε δραματα.

πολυ ομορφες οι φωτο σου Αλικη μου Υπεροχες.

Alkmini είπε...

ε? και τι δραματα θα εχουμε κυρια Φαραονα μου? Ε?? για πες σε παρακαλω? γιατι δεν παει το μυαλο μου.
σμουτςςςςςςςςςς και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

το σημερινο μπανιο ηταν απλα ΤΕΛΕΙΟ.

Mariela είπε...

Γιατί δεν μας αφήνεις να δουλέψουμε ήσυχα ήσυχα;;;

Alkmini είπε...

Mαριελακι
γιατι με εβαλες στην πριζα και δεν μου λες για την εκπληξη?

μα τι εκανα παλι εγω??!!!!ε?

Unknown είπε...

Έλα βρε, δε θα έτρωγες εσύ το ξύλο ;)
Δε μου λες, σ' αρέσει κι εσένα να χαζεύεις τα κύματα, ε; :ppp

Alkmini είπε...

@καμηλιερη
εγω φταιω που εβαλα το ρημαδι το ερωτηματικο.
λατρευω τη θαλασσα και τα κυματα και τον ηχο τους και τη μυρωδια της , ολες τις εποχες του χρονου.
θα ηθελα ενα σπιτι που να χτυπαν τα κυματα στα παραθυροφυλλα.
αχχ

Aνεμος είπε...

καλημέρα.....δεν θέλω να τελείώσει το καλοκάιρι//έτσι μου ρχε ται να στήσω μια σκηνή στο κονδύλι...

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

που είναι το κονδύλι αλικάκη; όσο για το παλικάρι όλως τυχαίος εκεί που έβγαζες τα γαλαζοπράσινα νερά νάσου και ενας γοργόνος. Τυχερούλα. Εύχομαι και την επόμενη να είναι εκεί το παλικάρι και να σε πάρει μαζί του στο βυθό του!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Ax Αλίκη μου δεν μπορείς να το αποχωριστείς το καλοκαίρι και την θάλασσα !!! Τόσες όμορφες φωτογραφίες αφιερωμένες σ αυτήν !! Μμμ ! κι ένας βατραχάνθρωπος ! Κανένα χταποδάκι ως ανταποδοτικό τέλος για την δημοσιότητα που του προσφέρεις ???

Aνεμος είπε...

αν και μπέρδεψα τις κλωστές(ευτυχώς που δεν έχει μπλέ//)σας βάζω στα αγαπημένα μου καλά Αλίκη δεν τράβηξες το κονδύλι?όλα τα άλλα είναι περιτά..θα το βάλω εγώ σε ένα ποστ

Alkmini είπε...

@ανεμε
στησε σκηνη οταν ερχομαι τα Σαββατα να κερνας και τιποτα. ;)
καλο απογευμα.

Alkmini είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Alkmini είπε...

@κλωστιτσα
το Κονδυλι ειναι παραλια κοντα στο Ναυπλιο.
ο γοργονος ηταν μεσα στο καδρο οταν εβγαζα εγω φωτο. τι να κανω?

Alkmini είπε...

@αθηνα
μου φαινεται οτι το αφιερωμα καλοκαιρακι θα συνεχιστει.
κατι μ εχει πιασει τωρα που τελειωνει... μια μελαγχολια, ενα κατι...

χταποδακι??? οχι καλε τιποτα. με αδεια χερια βγηκε.

Alkmini είπε...

@ανεμε
ποσταρισε και συ κατι απο την περιοχη μας.

οι κλωστες ειμαστε 2. μια κοκινη, μια πρασινη. οκ?

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αχ! αχ! αχ! μακάρι να μπορούσα ανείμαι εκεί Αλικάκι μου ...

M-meggie είπε...

Αλίκη μου, Αλικάκη μου πολύ πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και το ... ξόφαλτσο παλικάρι επίσης (χα χα χα). Να ξαναπάς βεβαίως. Το "μικρό" καλοκαιράκι του Σεπτεμβρίου είναι ό,τι πρέπει.

Καλώς σε βρήκα γλυκιά μου.

Kaveiros είπε...

Ειναι ωραια η θαλασσα, γιατι κινειται παντα...

. είπε...

Εγώ επιμένω να λέω και να το φωνάζω ότι το καλοκαίρι είναι ακόμη εδώ.Αλλά κανείς δε με ακούει :(.
Ευτυχώς Αλικάκι μου με δικαιώνεις με τις υπέροχες φωτογραφίες σου.

Φιλί!

aqua είπε...

Τωρα γιατί μας αναβεις φωτιές,πάνω που προσπαθούμε να μπούμε στο κλίμα?
...για τον γοργόνο λέω...!! :))

Unknown είπε...

Πάντως βλέπω πως δεν φωτογραφίζεις μόνοη θάλασσα αλλά και τα κύματα ;)

lakis είπε...

Δίκιο έχεις, ο Σεπτέμβρης είναι ένας από τους καλύτερους μήνες για διακοπές, ενώ ο Αύγουστος είναι με διαφορά ο χειρότερος. Όμορφα πλάνα. Μου αρέσουν ιδιαίτερα ο φωτισμός και τα χρώματα στην πρώτη. Μέρα καλή

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μπλουμ κι εγώ! Κι ας με σκανδαλίζεις για θαλασσινές περιπέτειες...

Καλημέρα αλικάκι μου!!!

Maria Tzirita είπε...

Άψογο το κονδύλι φιλενάδα! Πήγαμε και φέτος με τον Γιάννο κι έπαθε πλάκα! Να περνάς καλά και να μου προσέχεις την πατρίδα! Κι όσο για το ενυδρείο, στο έγραψα και στο δικό μου, όποτε το αποφασίσεις εγώ είμαι εδώ! Έχω κι ενυδρείο να σου δώσω αν θες κι όλες τις συμβουλές για να το κάνεις γρήγορα κι εύκολα! Φιλάκια, καλή βδομάδα!

Fegia είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αλίκη μου.
Υπέροχα νερά!...
Τυχερή είσαι με τόσο καθαρή θάλασσα κοντά σου.
Όταν υπηρετούσα στο ΚΕΜΧ την κοπανάγαμε για μπάνιο στο Τολό.
Καλή συνέχεια.
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

ειναι πολυ γλυκια η φυση τον σεπτεμβρη και οι παραλιες πολυ ησυχες και ομορφες!
καλημερα και καλη εβδομαδα : ))

Alkmini είπε...

@αχτιδουλα μου
εχεις ανοιχτη προσκληση , οποτε θες κανε ενα κατεβασμα :)
φιλια πολλα.

Alkmini είπε...

@νοτα μου
και το αλλο Σαββατο (πρωτα ο Θεος) να ειμαι καλα , παλι εκει θα βουταω.
ο Σεπτεμβρης ειναι ο πιο ομορφος μηνας για μπανακια.
φιλακια.

Alkmini είπε...

@καβειρε
ναι!

Alkmini είπε...

@ανασαιμια μου
ποιος ειπε οτι εφυγε καλε?
εδω ειναι και κατακαλοκαιρο μαλιστα.
φωναξε το!
καλο απογευμα καλη μου.

Alkmini είπε...

@ακουα
κατω τα χερια απ το γοργονο, γιατι θα μαλιοτραβηχτουμε. ενταξει? χιχι
πολλα φιλια.
(χαθηκες)

Alkmini είπε...

@καμηλιερη γλυκε μου
κυριως τα κυματα... κυριως...
;)

Alkmini είπε...

@λακη
και μενα ο φωτισμος της θαλασσας με μαγεψε και τις ποσταρισα. οχι οτι εχουν τιποτα καλιτεχνικο.
να εισαι καλα.

Alkmini είπε...

@καναρινενια μου
και θα συνεχισω .. λεω :)
φιλακια σου

Alkmini είπε...

@τζιριτακι
τελεια παραλια το Κονδυλι.
οσο για το ενυδρειο σ ευχαριστω πολυ αλλα δεν λεω να παρω. αρκετα ζωα εχω μαζεψει και ειναι μεγαλη δεσμευση.
2 σκυλια, 3 πουλια , μερικα κουνουπια και λιγες μυγες.. αστα...
σμουτς στα μουτρακια.

Alkmini είπε...

@φεγκια γλυκε μου
στο ΚΕΜΧ υπηρετουσες? τυχερος!
το Τολο ομορφο, αλλα υπαρχουν κι αλλες ομορφες παραλιες κοντα, οπως η Πλακα, το Κονδυλι, το Ξηροπηγαδο.
αντε απαντηση - οδειπορικο εκανα χαχα.
φιλια πολλα γλυκε φεγκια.

Alkmini είπε...

@una mama
ετσι ειναι. ο καλυτερος μηνας , μακραν..
φιλακια.

eirini είπε...

Χαχαχαχα!!!!!! Αλίκη, δεν παίζεσαιιιιιιιιι!!!!! Δεν μπορούσα να γράψω το σχόλιο από τα γέλια! Και εκεί που κοιτούσα τις πανέμορφες φωτογραφίες από την ήρεμη θάλασσα... να σου το παληκαράκι!!!! Πού πήγες και τον βρήκες καλέ!!!!!!
Άπαιχτη!! Καλή εβδομάδα!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Να πας όπως πήγα και εγώ.

Alkmini είπε...

@Ρηνιω μου
ξερω γω σε ποιες παραλιες παω.
εκει που ξεβραζει παλικαρια ;Ρ
εμ που θα πηγαινα , σε παραλιες με τσουχτρες...
φιλια.

Alkmini είπε...

@τεο
χαχαχαχα πολυ καλο το βιντεακι.
καλο σου βραδυ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Aλικάκι σου στέλνω αγκαλίτσα και φιλάκια και λίγο κέι λεμόνι που μόλις έκανα.

kiki είπε...

Εμένα πάντως δε με χάλασε η πισίνα, ειδικά αν συνοδεύεται με καλή παρέα χωρίς απαραίτητα να κολυμπησω. Και οι θαλασσινές όμως, πανέμορφες...

Kostas είπε...

Aliki να πας, αφού έχεις τον ελεύθερο χρόνο, να πας να ευχαριστηθείς τα μπάνια σου και το απέραντο γαλάζιο, έστω και στην ίδια …. παραλία!
Δεν πρόλαβα φέτος ούτε μια ημέρα να πάω στην θάλασσα, πολύ δουλειά στα μελίσσια!

dromaki είπε...

Nα πας κόρη μου,να ξαναπάς και να κάνεις και μια βουτιά και για μένα στα πεντακάθαρα νερά.Εμεινα με τα εντυπωσιασμένη με τα πετραδάκια αλλά και την καθαρότητα του νερού.Οι δικές μας παραλίες εδώ έχουν άμμο.
Α... Αλικάκι πάρε και μια συνέντευξη του παληκαριού την χρειαζόμαστε στάσπρα κοχύλια ναι?
Να τον ρωτήσεις πάρα πολλά,να τον ξεντύσεις στην κυριολεξία με τις ερωτήσεις σου...μας ενδιαφέρει το άθλημα αυτού του ψαροντόύφεκου τις κοχυλένιες!

Ανώνυμος είπε...

Τσα... Φιλεναδίτσα...

Έγώ σε πισίνα δεν μπαίνω...

Και "καλοκαιράκι συνέχεια" δεν θέλω...

Ψόφιος γύρισα... Να ησυχάσω στα σκαλάκια μου θέλω...

Φιλί... Φιλί... Φιλί..

Χιλιοσαλιωμένο...

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Εεεεεε!!! Αλικάκι μου που είσαι ????
Σε περιμένω για ποδαρικό ! Ψάξε να με βρεις !! Εσένα περιμένω ......

Alkmini είπε...

@αχτιδα
κικιτσα
κωστα
δρομακι
τετραποδε
αθηνουλα
σας ευχαριστω για την επισκεψη και τα σχολια σας.
θα τα πουμε ξανα εν ευθετω χρονω

Ανώνυμος είπε...

Διποδάκι μου τι μούτρα είναι αυτά; Κάποιος σε στεναχώρησε... Κάποια σε στεναχώρησε... Κάτι σε στεναχώρησε...
Κάποιος θα γυρίσει το χαμόγελο πίσω... Κάποια θα γυρίσει το χαμόγελο πίσω.. Κάτι θα γυρίσει το χαμόγελο πίσω..

Γι΄αυτό εσένα μη σε νοιάζει για τον "γυρισμό"... Κοίτα μόνο μπροστά...

Φιλί... Τεράστιο

Kaveiros είπε...

Δε θα είχαν αξία τα υπόλοιπα χρώματα,
αν δεν υπήρχαν το άσπρο και το μαύρο...

Alkmini είπε...

@τετραποδακο
σμουτς στα μουτρα σου τα σαλιωμενα.

Alkmini είπε...

@καβειρε
σιγουρα!
(με μπερδευεις αλλου το σχολιο αλλου η αναρτηση. γιατι? χεχε)