Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Φεισμπουκοπλακες Νο1. (φεισμπουκοβλακες)

Και εκεί που είσαι στην απόλυτη νιρβάνα και στο Home δεν κινείται τίποτα, και εσύ συνεχίζεις ν ακούς στο youtube τη μουσικουλα σου και που και που να στέλνεις  και στο τοίχο σου κανένα ωραίο τραγουδάκι , εκεί λοιπόν σου ανοίγει το παραθυράκι του Γιάννη.
Ποιανού Γιάννη?? Έλα μου ντε!!!
Λίγα λόγια λοιπόν, για το Γιάννη!flou
Ο Γιάννης είναι φεισμπουκικος Γκόμενος με Γ κεφαλαίο όπως του ονόματος του (1000% παντρεμένος-καταπιεσμένος και ολίγη από πεσμένος…), με αδυναμία σε κάθε τι ξανθό , από φυσικό μέχρι νούμερο 11 ξανθό του Βορρά και λίγο παραπάνω να μην πω, σύνορα βόρειο σέλας. Ξανθιά καουκα να δει και το mouse πλέον πάει μόνο του. Αυτόματα! Στην πέφτει φόρα παρτίδα με στυλακι όμως , όχι καλημέρα-καλησπέρα , ενοχλώ και τέτοια,,,, αυτά είναι ξεπερασμένα,,, Κατ ευθείαν στο ψητό : Που είσαι κοριτσαρα μου? ….
και ψάχνεσαι εσύ, να δεις  ποιος είναι αυτός, δεν μπορεί λες, φίλος είναι, που δεν τον θυμάμαι, απ το σχολειό με βρήκε, απ το στρατό, από τα συνδικαλιστικά όργανα που πήγαινα κάποτε, , από κάπου πάντως είναι φίλος, δεν μπορεί…. Πατάς πάνω του και το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι μια φωτο όχι φλου καρά φλουυυυυ που είναι σαν να έχεις 12 βαθμούς μυωπία και να μην έχεις βάλει τα πατομπουκαλα σου..  Κάτω αριστερά κοιτάς για φίλους. Φίλοι????? Κανένας ! Φίλες ουυυυυυυ : 2342!!!! Αυτό που σου βγάζει μάτι είναι το ΞΑΝΘΟ , μα το απόλυτο ξανθό!!! Ε τώρα δεν ρολάρεις και τις 2342 να δεις αν υπάρχει και καμιά με ανταύγειες… βαριέσαι, και ποιος ο λόγος εξάλλου. Εν τω μεταξύ όση ώρα εσύ τα κάνεις αυτά, αυτός έχει πλακωθεί στα μηνύματα γιατί δεν του απαντάς. Λύσσα κακιά όμως…
Μωράκι που είσαι? Γιατί δεν μου μιλάς κορίτσαρε μου?
Μου??!!!! Μουξινος και ξερός ρε ! Μονολογείς.
Κοριτσαρα , κορίτσαρε μου … και πάει λέγοντας … Τα παίρνεις στην κράνα και πετάς ένα : Ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε που αν είχε ήχο σ αυτά που γράφεις το φεισμπουκ , θα σε είχαν ακούσει 5 οικοδομικά τετράγωνα γύρω γύρω και λίγα λέω.
  - Έλα γλύκα μου , ξανθό μωράκι μου εσύ … απτόητος ο Γιάννης !!!!
Αυτοπεποίθηση Μπραντ Πιτ, Τζωρτζ Κλούνευ, όλων των Τζέημς Μποντ(ς) , Άλεν Ντελον (αλλά τοτεεεε στα νιάτα του), και δεν ξέρω ποιανών άλλων αστέρων ! όλοι μαζί στο Γιάννη πάνω! Τώρα σε τέτοιες περιπτώσεις τι να πεις? Συνήθως δεν σου συμβαίνει να κολλάς, την  έχεις έτοιμη την ατάκα . Αλλά ο Γιάννης σε αποστομώνει!!!! Είναι άπαιχτος… Δεν ξέρεις τι να πεις. Κλείνεις το παραθυράκι , αλλά ξεχνάς να το αμπαρώσεις. Και συνεχίζει ο Γιάννης.
- Ρε Μωρακλα μου μίλα μου …. Δεν μπορώ … Θα πέσω να σκοτωθώ αν δεν μου  μιλήσεις…..!!! Δώσε μου ένα παθιασμένο φιλάκι και μετά ας πιω το δηλητήριο … (Romeo and Juliet???!!!)

Καλά σκέπτεσαι, όλοι αυτοί που είναι μαζεμένοι? Όλοι εδω μέσα? Και τότε αρχίζεις μια προσπάθεια να αναλύσεις τι είναι το φεισμπουκ , ποιος ο λόγος ύπαρξης του, τι είσαι εσύ, ποιος ο λόγος ύπαρξης σου, με λίγα λόγια σου βγαίνουν κάτι υπαρξιακά, που δεν υπήρχε περίπτωση να σου βγουν…!Εκεί στα καλά καθούμενα, στην ηρεμία σου, στη νιρβάνα σου, που απολάμβανες τη μουσικούλα σου… !!!
Είδες ο Γιάννης τι έκανε? Γιάννη μου το μαντήλι σου….
Πατάς ξανά επάνω του , του κάνεις ένα μπλοκάρισμα και ξεμπερδεύεις. Με τα νευρά τσατάλια όμως…!
Πάει αυτός, whos next ??? Ο επόμενος παιδιά….Γιατί από Γιάννηδες … ουυυυυυυυυυυυ γεμάτος ο ιντερνοκοσμος , κυκλοφορούν ελεύθεροι… !!! Μην σας πω ότι κυκλοφορούν και στον πραγματικό κόσμο!!!

14 σχόλια:

Elia Kay είπε...

xaxaxa ΦεισμπουκοΒλακες μηπως?? :P

Alkmini είπε...

χαχαχα καπως ετσι Ελια :)
θα εχει και συνεχεια ... αμ πως ;)
φιλια

Άιναφετς είπε...

Καλησπέρα!
Μη με ρωτάς πως βρέθηκα εδώ!(μάλλον δεμένη από τη κόκκινη σου κλωστή!)
Δεν μου αρέσει το φέισμπουκ...προτιμώ το blogging!
Άκου ιστορία μέσα από blogs...κατα τσεκαρισμένη από τριε φίλες!
Κυκλοφορεί αρσενικός με φωτό καραρετουσαρισμένη...που γράφει υπέροχα και που προσεγγίζει κοπελιές με ταλέντα, μέσο mail, όπως ποιήτριες, ζωγράφοι κλπ και τους γράφει αυτά που γράφει ο Δικός σου αλλά με στιλ...μέχρι που μια από μας (τις 3 φίλες) "θυσιάστηκε" και πήγε να τον γνωρίσει...Το σοκ:
Ένα λιπαρό γουρούνι που καλά καλά δεν μπορούσε να μιλήσει... δεν ήξερε η φίλη μου πως να φύγει!
Φυσικά κόψαμε τα mail μαζί του!

Καλώς σε βρήκα!

Alkmini είπε...

@Αιναφετς χαχαχαχαχαχα
καλα να παθετε... εχω ιστοριων συνεχεια για το λιγο που ειμαι στο φεισμπουκ και περισσοτερο στο blogging. Απλα τελευταια το ψιλοπαρατησα το blogακι μου, αλλα ναμε παλι εδω :)
Χαρηκα που μπλεχτηκες στη κοκινη κλωστη, θα τα λεμε :)
φιλια και προσεχτε κοριτσιαααααααααα
κυκλοφορουν μπλιαξξξξξξξξξξξ τυποι χαχα

H.Constantinos είπε...

Αυτό πρέπει να δημοσιευτεί και στο facebook!

*και βγάλε την απαρχαιωμένη λεκτική επαλήθευση επιτέλους, δεν υπάρχουν spam comments πιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φοβερή περιγραφή, κλαίω από τα γέλια γιατό λόγω διαφόρων Γιάννηδων έχω καταντήσει να μην τολμώ αν ανοίξω το chat στο facebook.
Στην πραγματική ζωή πιστεύω είναι λιγότεροι οι Γιάννηδες, βλέπεις η ανωνυμία του facebook για τους περισσότερους από αυτούς είναι πολύ βολική!
Φιλιά!

RedHat είπε...

με έκανες και γέλασα...
καλά όμως με τέτοια φωτό κι εγω θα σου την έπεφτα...
γιάννηδες τέτοιοι ......ουυυυυυυ με τον σωρό,τελικά για λύπηση είναι.
φιλάκια πολλά.
καλη σου μέρα και καλή εβδομάδα

Ανώνυμος είπε...

ε μα και εσυ βαψ'τα μαυρα τα μαλλια σου να γλιτωσεις απο τον Γιαννη....άλλωστε δε ξερεις οτι 40 Γιαννηδες ενος κοκκορου μυαλο??.......
α και επειδη με λεει οτι θα μου ζητησεις να συνδεθω αμα αφησω σχολιο θα πατησω ανωνυμος....ειμαι παντως φιλος φιλης σου....γιατρου συγκεκριμενα...:-)

Alkmini είπε...

Ελενα ποσο δικιο εχεις :)
φιλια για ενα καλο βραδυ

Alkmini είπε...

Μαρακι τι εχει καλε η φωτο μου? Μονο μπουργκα δεν φοραω ;)
φιλακια . σε περιμενω το σ/κ.

Alkmini είπε...

Ανωνυμος-η καπου παει το μυαλο μου , αλλα βλεπεις ειμαι ξανθια ;ρ
καλα κι εσυ ενα ονομα , αντε ενα αρχικο απο κατω δεν μπορουσες? ε???
φιλια :)

Astrofegia είπε...

Anypomono na diabaso kai to No2! LOL
Filia polla, kali mou!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

χαχα!!!!!! τι αλλο να πω??? Τα ειπα στο φεις και ξεθυμανα!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

[url=http://eas-seo.com/υπολογιστές/σταθερος/επισκευή-υπολογιστή/]επισκευή υπολογιστή[/url]