Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Γυναικες ….! μετα σου λεει…!

Εμ και δεν έχουν και άδικο. Με όλα αυτά που βλέπουν, πως να μην μας “τη λένε”.
Και η ιστορία αρχίζει με αυτήν και από την μέρα που έφυγε ο “δικός της” και πέρασε ο άλλος…! Τον είδε , της άρεσε , …..κάτι πονηρές και λάγνες ματιές στην αρχή, μέχρι να τσιμπήσει… και μετά … μετά φιλιά στο στόμα!
Με τον “δικό της” δεν πρέπει να τα πηγαίνανε και πολύ καλά. Ομηρικοί καβγάδες σου λέει. Τι γύφτο τον ανέβαζε τι γύφτουλα τον κατέβαζε. Όχι ότι αυτή ήταν και καμιά ξανθό ανοιχτό Σουηδικό! Μαυροτσούκαλη κι αυτή, αλλά δεν είχε καμία σημασία! 
Βλέπει λοιπόν τον “άλλον” ωραίο παλληκάρι , γεροδεμένο, πιο ανοιχτόχρωμο , καστανό θα τον έλεγες και βουρρρρρ. Λείπει ο άντρας να την πέσουμε στον γκόμενο! Τα κουνήματα που του έκανε, τα φιλιά, οι αναστεναγμοί άνευ λόγου και αιτίας, ήταν το κάτι άλλο! Της έτρεχαν τα σάλια στην κυριολεξία! Ένα δίκιο μπορεί να το είχε, γιατί ήταν πολύ κλεισμένη μέσα! Αλλά αυτό δεν την δικαιολογεί κιόλας.
Και σήμερα. Ξαφνικά. Απ το πουθενά. Μα απ το πουθενά. Έπεσε να τον φάει. Ο καημένος δεν κατάλαβε από που του ήρθε. Και ξαφνικά βγαίνει και ο άντρας της! Εκεί κόντεψε να γίνει η Σφαγή του Μάμαλη!
Κυρά μου, κλείστο! Βούλωσε το! Που πας να κάνεις και την ηθική και που να εγώ βλέπω αρσενικό και άφησε με να τον φάω! Τίποτα!
Σήκωσε τρίχα και ο δικός μου, άρχισε να γαβγίζει , πρέπει να ταβγαλε και όλα στη φόρα…στον άλλον. Και γύρισε , μου έριξε ένα βλέμμα που έλεγε πολλά…! Εμ τουταχα πει εγώ. Αλλά δεν με πίστευε. Έτσι είναι οι γυναίκες Σακιλάκο μου : Σκύλες!!!!! Όχι όλες φυσικά. Υπάρχουν και καλές κοπέλες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: