Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

ο λογος για τα αδεσποτα


Μου βαλε μπελα μεγαλο η "σοκολατα" που ηρθε και γεννησε απεναντι απο το σπιτι μου.Χθες το βραδυ προσαθησαμε να κανουμε συνενωση οικογενειας σοκολατας με τα 4 σοκολατακια της μαζι, στο οικοπεδο μιας φιλης, αλλα απετυχε. Τα πηρε και γυρισε στο παλιο της λημερι. Απεναντι μου παλι.

Sabbato σημερα, χαθηκε το ενα "σοκολατακι" και εμεινε ενα μονο του με τη "σοκολατα", η "μπεζομουριτσα". Λεω να στειλω φωτο στη Νικολουλη, γιατι ειναι ανηλικο το χαμενο.

Μουβαλε μπελα μεγαλο η "σοκολατα" που ηρθε και γεννησε απεναντι απο το σπιτι μου.

Σκεπτομαι να κανω ενα φιλοζωικο πραμα, αλλα δεν εχω ιδεα. Αν υπαρχει η καποιος που ξερει σχετικα, η καποιος δικηγορος, ας με διαφωτησει, γιατι δεν αντεχω αλλο την ιδιωτικη πρωτοβουλια μεμονομενα καποιων φιλοζωων. Ασε που ο σχετικος νομος απαγορευει να ταιζεις, ποτιζεις και συντρεχεις αδεσποτα.

Παιζω τζοκερ μπας και κερδισω και κανω ενα καταφυγιο αδεσποτων. Οπως παει με βλεπω να πεφτω στον τζογο. Λουτρακι , Παρνηθα κουλουπου σχετικα μαγαζια.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και στο Ρίο έχει !!
(Για καζίνο λέω :) )

Πέρα από το χιούμορ είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνεις και λυπάμαι που δεν μπορώ να βοηθήσω.

Εύχομαι η σοκολατίτσα σου και τα σοκολατάκια της να έχουν μια καλή τύχη.

Καλό Σαββατοκύριακο

Alkmini είπε...

και στο Cascais (pt) εχει αλλα οποτε πήγαινε επινα ποτακι στο μπαρ, δεν επαιζα. και στο Berlin που ειπα να παω να παιξω, ειχα ξεχασει το διαβατηριο μου και ο συνοδος δεν φορουσε γραβατα, οποτε δεν μας βαλαν μεσα στο καζινο.
τωρα τα νεα της σοκολατιτσας και των σοκολατακιων της.
σήμερα εδωσα και την "μπεζομουριτσα" το πιο συμπαθητικο μου και γλυκουλι. το πηρε η φιλη μου η Αυστριακη που εχει παρει το 3ο και 4ο. τωρα και το 5ο. το 6ο δεν ξερω τι εγινε μεσα σε ενα βραδυ και ανησυχω, γιατι τα ειχα χρεωθει με .... καπως το λενε στον στρατο.
καλη Κυριακη , μπορει να τα πουμε και αυριο. Απο Τριτη παω Κιλκις για λιγες μερουλες να ξεσκασω γιατι το χρειαζομαι.