Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Προς όλα τα κοχυλάκια

Τελικά ένα σκόρδο δεν ήταν αρκετό.
Τελευταία ανάρτηση χθες βράδυ έκανα στις 12 και κάτι με θέμα Δωράκια-Εκπληξούλα που σας είχα ψωνίσει ένα σωρό πραγματάκια. Το πρωί 7 παρά που πήγα να μπω όπως και η Ιφιγένεια τα ΑΣΠΡΑ ΚΟΧΥΛΙΑ είχαν χαθεί.

Είδα στο mail μου αυτό

Ο/Η Μαριέλα Κωνσταντινίδη άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Δωράκια - εκπληξούλα.":

HEEEELP!!!!!
Κάτι γίνεται εδώ... Τα άσπρα κοχύλια δεν εμφανίζονται στο προφίλ μου και δεν μπορώ να κάνω ανάρτηση... Πάνω που ήθελα κι εγώ να σας χαρισω μια βαρκούλα....
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;;;;;

Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη Φαραόνα και το ψάχνει.
Τίποτα άλλο δεν έχω να σας πω. Να δούμε.
Καλή σας μέρα κοχυλάκια μου.
:(

4 σχόλια:

M-meggie είπε...

Καλημέρα. Τι άσχημη έκπληξη ήταν αυτό; Τι να δούμε; Είναι δυνατόν κάποια από μας να το κατάργησε;
Τουλάχιστον έβαλες αυτή την ενημέρωση. Δεν πίστευα στα μάτια μου.
Μάλλον δεν θα ξαναδούμε τα κοχύλια μας.
Λυπάμαι πολύ. Πάρα πολύ.

Dee Dee είπε...

Καλημερααα!

Το γεγονος εγινε κατα λαθος απο την αρτσουμπαλια μιας φιλης! :):) Εγω πιστευω θα διορθωθει και θα συνεχισετε τις βολτες στο εξοχικο σας :)

aliki μου χθες εμαθα για τα ασπρα κοχυλια. Ηρθα το ειδα( να μαθαινω κι απο κοινα blogs επειδη μολις εκανα κι εγω μια αποπειρα) το θαυμασα και μαλλον το ματιαξα :)

Ευχομαι να διορθωθουν ολα το συντομοτερο !!!!

Την καλημερα μου κι ενα γλυκο φιλι υπομονης αφηνω μεχρι να καταφερετε να επανακτησετε τα ομορφα κοχυλια σας!

Alkmini είπε...

Girls μην μου στεναχωριόσαστε
Βρηκα άλλο εξοχικο σε τιμη ευκαιρίας και πιο κοντα στην θαλασσα.
Θα σκαει το κυμα στην πορτα μας.
Σιγα μην σκασουμε για ενα μπλογκ.

Λιγη υπομονη να το διακοσμησω και θα γινει αμεσως το παρτυ :))
φιλακια

kiki είπε...

Μήπως το έσβησε κατά λάθος καμία; Αυτό σου έλεγα χτες βράδυ με το μέιλ μου...Δεν πειράζει. Next blog!