Τρίτη, 27 Μαΐου 2008

Πάρκο. Μέρος 1ο.

















Πρωί. Πάρκο Ναυπλίου.

20 σχόλια:

Mariela Constantinidis είπε...

Με την καινούργια σου μηχανή;;;
Είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ!!!
Ξαδέλφη, σε βλέπω να μεγαλουργείς!!!

Aliki είπε...

Μαριελακι πηγα να παρω ενα φρεντο και περασα απο το παρκο. οι φωτοσκιασεις και τα παιχνιδα του φωτος με το νερο ηταν ονειρεμενες.
ειχα την μηχανουλα μου και ειπα να τα αποτυπωσω. τα αποτυπωσα και ειπα να σας τα δειξω. τη μηχανη ακομα την μαθαινω.
σ ευχαριστω για το σχολιο σου.
φιλια και καλη μερα.

Darthiir the Abban είπε...

Αυτή η "φωτεινή θολούρα" πολύ όμορφη :)

Mariela Constantinidis είπε...

Καλημέρα! να μας δείξεις κι άλλα...

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

Την να πω..

H.Constantinos είπε...

Ωραιότατες φωτό θεία Αλίκη!!!

αχτίδα είπε...

Αχ! και να ήμουν κάτω απο το νερό..δροσιά!

Maria Tzirita είπε...

Θέλω να έρθωωωωωωωω!!!!!!!!!!

faraona είπε...

Καταπληκτικες φωτογραφιες Αλικη μου!Μπραβο κοριτσι μου!

πολλα φιλια

Aliki είπε...

al darthiir καλως ηρθες στο blog μου και σ ευχαριστω.

Aliki είπε...

mariela :))
πειραματιζομαι ακομα.
φιλια

Aliki είπε...

ταχυδρομος καλως τον και
σ ευχαριστω.

Aliki είπε...

μικρε κωνσταντινε σ αρεσουν αληθεια?

Aliki είπε...

αχτιδα αν σου πω οτι και μενα μου ηρθε μια διαθεση ν αρχισω να περναω τρεχοντας μεσα απο τα ποτιστηρακια, τι θα πεις?

Aliki είπε...

τζιριτακι
ελααααααααααααααααααααααααα!!!!

Aliki είπε...

φαραονιτσα σ ευχαριστω γλυκεια μου.
:))))

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Αποτυπώνεις έξοχα την "ατμόσφαιρα" της πρωινής δροσιάς, γι' αυτό είναι ωραίες.

Aliki είπε...

Γιωργο
σ ευχαριστω :)))))

H.Constantinos είπε...

Ναι, μ'αρέσουν αλήθεια!

Ηλιογράφος είπε...

ωωωωωωω! ζήτωωωωωω! ζήτωωωωωω

παραμυθένιες φωτοσκιάσεις!

με γεια! ωωωωωωω!