Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

Καινούργια μανία!

Ηρθε χθες (επιτέλους) το Κόκκινο Καπελάκι. Είχα να την δω από τον Αύγουστο.

Μου έλειψε. Ομολογώ μια από τις πιο αξιόλογες γνωριμίες από εδώ μέσα.

Καθήσαμε τα είπαμε, μου έφερε και τα "παιχνιδάκια" που της είχα ζητήσει. Felt της είπα θα μου πάρεις. Ναι μου είπε και πήγε και βρήκε τα χρώματα που ήθελα και μια βελόνα.

Τα περίμενα πώς και πώς για ν αρχίσω να "παίζω" με τα μαλλάκια. Τώρα γιατί εγώ το περίμενα πιο εύκολο, πιο απλό, δεν ξέρω.

Είχα δει άπειρα βιντεάκια . Εχω αποθηκεύσει άπειρες φωτογραφίες με κατασκευές και τα τοιαύτα. Εντάξει, προβατάκι δεν περίμενα να φτιάξω με την πρώτη, αλλά ένα τόσο δα μπαλάκι περίμενα να το κάνω.

Κάθισα λοιπόν νυχτιάτικα, αφρολέξ δεν είχα, αλλά βρήκα φελιζόλ και είπα κάνει δεν κάνει εγώ θα το κάνω να κάνει. Τόση μανία είχα.

Και ... τι έφτιαξα....

Κάτι άθλια μικρά πραγματάκια που δεν λέγονται τίποτα, που δεν ξέρω που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, μάλλον πουθενά. Μου στράβωσε και η βελόνα. Μάλλον από την πολύ μανία μου και την όρεξη, έβαλα περισσότερη δύναμη από ότι έπρεπε.

Μα, κι απ την άλλη, δεν θέλω τόσος ενθουσιασμός με την καινούργια ανακάλυψη μου να πέσει στο κενό.

Δεν θέλω να τα παρατήσω. Χμ... σκέφτομαι μήπως πρέπει να παρακολουθήσω κανένα σχετικό σεμινάριο. Μήπως τελικά είναι πιο δύσκολο απ οτι δείχνει και δεν μπορώ μόνο με βιντεάκια να αρχίσω να φτιάχνω πραγματάκια.

Θέλετε να δείτε τι έφτιαξα?

Θα μου υποσχεθείτε ότι δεν θα βάλετε τα γέλια?

Και ότι δεν θα ρωτήσετε τι είναι αυτά? Γιατί είπαμε. Δεν είναι τίποτα.

Να λοιπόν: hisani-takei

Ουπς λάθος. Αυτά είχα δει και γω και είχα ξετρελαθεί. Οχι, δεν είναι δικά μου αυτά.

DSCN2190 DSCN2184 DSCN2188

Αυτά έφτιαξα εγώ.

Καμμία ιδέα με τι μοιάζουν ή τι μπορώ να τα κάνω.

Οχι ε. Εμ το ήξερα. Τώρα που τα βλέπω καλύτερα, κουμπιά δεν μπορούν να γίνουν?

Λέω γω τώρα. Οχι? Μα γιατί?

Να τα παρατήσω ? Γιατί όχι τίποτα άλλο αλλά είναι ακριβό και το μαλλί. 1 ευρώ τα 10 γραμμάρια!!! Δηλαδή 100 Ευρώ το κιλό? Ούτε χρυσός.

Να πάρω καλύτερα χρυσό να κάνω κοσμήματα? Πιό φτηνά θα μου έρθει.

Οποια ξέρει από felting ας μου πει και μένα σχετικά. Οτι ξέρει. Αν κάποια ασχολείται με αυτό.

Please!!!

25 σχόλια:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Μια Κυριακάτικη Kαλημέρα Αλικάκι !
Εμένα μου αρέσουν αυτά που έφτιαξες , μου μοιάζουν με βαμβακένιες πετρούλες, τα γκριζωπά και τα άλλα χρώματά τους, που μερικές έχουνε πιάσει μούσκλι !!
Εγώ θα τις έβαζα σε ένα γυάλινο ή κρυστάλλινο μεγάλο μπωλ ή βάζο με κοχυλάκια ή αστερίες ενδιάμεσα ή ξερά φυλλαράκια ή 1-2 φτεράκια πουλιών επάνω τους , θα δείχνουν όμορφα !!

Μην το βάζεις κάτω , ξαναπροσπάθησε , πιό χαλαρά !!
Δεν μπορώ να σου πω άλλο σχετικό , γιατί εγώ από βελόνες και νήματα έχω πλήρη άγνοια , τέλεια ασχετοσύνη !!

Φιλιά πολλά , όλα θέλουν τον χρόνο τους !!

Unknown είπε...

Παναΐα μ'!

Τί είναι όλοι αυτοί οι φραμπαλάδες που φοράει η καλή η κυριούλα αριστερά;;;
Δεν έβγαλε τη μπεμπελη;

Δεν ξέρω, δεν ξέρω... στιφάδο δοκίμασες να τα κάνεις;;; Αλλά μπαααα... Το βρήκα! Αστακομακαρονάδα... που δεν την τρώω κι όλας :)))

kiki είπε...

Να ρίξεις μια ματιά στην ταλαντούχα Εύα. Νομίζω έχω δημιουργίες εκεί με τέτοιο υλικό. Μπορεις κάλλιστα να το κάνεις κολιέ ή μπουτουνιέρα. Δεν ξέρω την πυκνότητά τους, αλλά σίγουρα μπορείς να τα χρησιμοποιήεις. Εξάλλου εσένα πιάνουν τα χέρια σου!

Mariela είπε...

Εμένα μου θυμίζουν βοτσαλάκια... για δες το και μ'αυτή την οπτική!
Μην το βάζεις κάτω!
Φιλάκια...

eirini είπε...

Εγώ γιατί δεν κατάλαβα τί ήταν αυτό που αρχικά ήθελες να φτιάξεις;;;; Τί είναι το felting; Ιδέα δεν έχω από αυτά, χαχαχα!!!
Μπράβο όμως για την προσπάθεια! Αυτά που έφτιαξες είναι όντως πολύ όμορφα για κουμπάκια! Μήπως τα άλλα να τα αγόραζες καλύτερα; Πιο φθηνά θα σου βγουν!

Καλημέρα Αλικάκι!!! Φιλάκια πολλά πολλά!

faraona είπε...

H Ευα ξερει οπως σου γραφει η Κιkη αλλα και η κοκκινη ομπρελα!!!Δεν βλέπεις τι εχει φτιαξει στο flickr?
Faraona arts and crafts εκει αριστερα στο πλάϊ θα βρεις ολες αυτες που ασχολουνται με felt.

filia Alikaki

Alkmini είπε...

Aθηνουλα μου
παντα με μια καλη κουβεντα.
εμ απο σενα δεν περιμενα να μην τα βρεις ομορφα...
σκεφτηκες και πως να τα διακοσμησω.
σ ευχαριστω γλυκεια μου, αλλα εγω προσπαθησα να φτιαξω κατι. οχι βαμβακενιες πετρουλες :(

Eleni Dafnidi είπε...

Αλίκη...,
παλιά είχα νοικιάσει ένα επιπλωμένο σπίτι και μέσα στο ψυγείο βρήκα ένα γιαούρτι που το χαν αφήσει ένα χρόνο. Αυτό που έφτιαξες μου θυμίζει τους μύκητες που είχαν δημιουργηθεί μέσα στο κεσεδάκι... Ίσως να είναι και το χρώμα που επέλεξες, δεν ξέρω...
Οπότε, μπορείς να τα χαρίσεις σε κάποιο μουσείο επιστημών κλπ.
Πάντως η προσπάθεια είναι που με μετράει. Παρότι δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς προσπάθησες να δημιουργήσεις.Σημασία έχει η χαρά της δημιουργίας και αν εσύ το ευχαριστήθηκες αυτό είναι που μετράει!
(Στηρίζομαι στο χιούμορ σου και ελπίζω να μην πέσει βρισίδη...)
Εσύ ρώτησες με τι μοιάζουν!
Φεύγω τρέχοντας φοβισμένη.

Alkmini είπε...

@Νταρθ
τωρα πλακα μου κανεις?
τριχινο στιφαδο? η τριχινη αστακομακαροναδα?
μονο η γατες "βγαζουν" τριχομπαλες απ το πολυ γλυψιμο τη γουνα τους.
θες να βγαζω τριχομπαλα?

Alkmini είπε...

@κικιτσα
η ευα φτιαχνει ομορφα πραγματα.
αυτηνης πιανουν τα χερια της.
εγω στην πρωτη μου προσπαθεις απετυχα.
αλλα δεν ειμαι ψευτρα, αυτο τουλαχιστον πρεπει να μου το αναγνωρισετε. εκανα χαζομαρες, τις εφερα να τις δειτε.
ε?
φιλακια κικιτσα μου.

Alkmini είπε...

@Μαριελακι
εμ τετοιες φιλες θελω.
τις βλακειες να τις βλεπουν βαμβακενιες πετρουλες, βοτσαλακια και αλλα τετοια ομορφα πραματακια.
εισαστε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!
σας οφειλω ενα ευχαριστω για την αγαπη σας.
σμουτς @μουτρα.

Alkmini είπε...

@Ρηνιω
το felting ειναι γλυπτικη μαλλιου με μαλλια μερινος. αυτο ειναι.
τωρα πως εγω επεσα πανω σε κατι φωτο και μου εκατσε να θελω ντε και καλα να ασχοληθω, δεν ξερω.
εφαγα τα μουτρα μου και θα συνεχισω απτοητη :))
Μπραβοοοοοοοοο μπραβοοοοοοοοο τα υπολοιπα να τ αγορασω ε???
Μπραβο Ρηνιωωωωωωωωω
φτουυυυ σου χιχι
σμουτς

Alkmini είπε...

@Φαραωνιτσα μου
ειμαι αχρηστηηηηηηηηηηηηηηη
ουτε ενα μπαλακι δεν καταφερα να φτιαξω.
μπουχουυυυυυ μπουχουυυυυυυυ
εσυ θα με καταλαβεις τουλαχιστον?
εσπασα και τη μια και μοναδικη βελονα.
μπουχου ξανα

Alkmini είπε...

@Ελενη
και τι το εκανες το γιαουρτι με τα μουσκλια και τα πολυτριχια?
ερωτηξη πρωτη.
παμε στην ερωτηξη δευτερη.
ποιος σου ειπε οτι το φχαριστηθηκα?
μια ωρα τα τρυπαγα μεχρι που εσπασα τη βελονα -και τωρα δεν εχω- για να δω να βγαινουν κατι πατημενα κακακια κατσικας.
αυτο μου θυμιζουν οσο τα κυτταω.
εσυ θα το χαιροσουν? εεεεεε???????
και
καλα εκανες και εφυγες τρεχοντας γιατι θα σου πεταγα γιαουρτι λιγμενο. χιχιχιχι
φιλακια γλυκεια μου Ελενη.

venceremos είπε...

διαβασα τα σχολια και ψιλοκαταλαβα τι ειναι το φελτ.
αληθεια τι ειναι ακριβως?
και που τα βαζουν αυτα τα γλυπτικα μαλλιου??
βρε μπας και λετε πλεξιμο?
αυτο το ξερω. εχω πλεξει και πουλοβερ , ζακετακια, κασκωλ..
παλια, πολυ παλια..
οτι και ναναι εσυ συνεχισε την προσπαθεια
ο δρομος ειναι η χαρα,
φυλια καρυστινά

πουαντερι είπε...

Σημασια εχει που εκανες την αρχη.
Μπραβο σου!!!!!

Unknown είπε...

Όχι;;;
Χμμμ
Αν τα κάνεις κορνίζα;;;
:ppp

Alkmini είπε...

@venceremos
δεν πλεκεις
ειναι γλυπτικη μαλλιου.
αλλα εγω θα τα βαλω κορνιζα. ιδεα του Νταρθ και μ αρεσε πολυ.
ναι ναι θα τα κορνιζαρω. μαλιστα
φιλια.

Alkmini είπε...

@πουαντερι μου
τα σχολια σας ειναι παρηγορια στον αρρωστο... χαχα
βλακεια μου βγηκε , αλλα εγω δεν το βαζω κατω.
τα πρωτα κορνιζα
τα επομενα αριστουργηματα χαχαχα
φιλια.

Alkmini είπε...

@Νταρθ
αυτο μαλιστα!
κορνιζα θα τα κανω, να τα βλεπω...
σ ευχαριστω
πολυ καλη η ιδεα σου.
τνκς εγκεν.
σμουτς.

eirini είπε...

Τέλειο το στόλισμα στο μπλοκοσπιτάκι!!!!!!

Άστρια είπε...

Η αλήθεια είναι ότι το είδα πρώτη φορά στο blog της Φαραώνα, (Faraona arts and crafts).
Δεν ξέρω το μέγεθος αυτών που έφτιαξες, αλλά αν το μέγεθός τους είναι κατάλληλο, - τα χρώματά τους μου άρεσαν - θα μπορούσαν να συδυαστούν π.χ. με μέταλλο ή δέρμα ή φτερό για μία καρφίτσα; ή σε ζώνη; ή σαν μοτίφ σε κασκώλ ή εσάρπα;

Καλή επιτυχία:)

kiki είπε...

Τίποτα δεν είναι χαζομάρα. Όλα μπορούν να αξιοποιηθούν. Την άλλη φορά θα τα πας καλύτερα!

dromaki είπε...

Λοιπόν Αλικάκι μου
η ίδια μανία κατέλαβε κι εμένα.Το πήρα στο χέρι μου και προσπάθησα...
Μου έσπασε και η βελόνα και στην πόλη μου δεν έχει ούτε βελόνα ούτε μαλλάκι...
Κατάφερα όμως κι έκανα και λουλουδάκια και στρογγυλάκια για χαντρούλες.Θέλει δούλεμα καλό.Κάντο πιο πυκνό και πιο στρόγγυλο.
Περιμένω να πάω Σαλλονίκη για να ξαναπάρω υλικά.
Ξαναπροσπάθησε.
Σε φιλώ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Εγώ, θα σου πω Αλικάκι μου τι να τα κάνεις ! Ζώνη. Ναι μάλιστα. Ζώνη. Με δέρμα, η αλυσίδα, η ότι άλλο θέλεις. Μπορείς επίσης να φτιάξεις αυτά ... ( δεν ξέρω πως τα λένε) που βάζουν τα παιδάκια για να μην κρυώνουν τα αυτάκια ( μη γελάσεις αλλά αγόρασα και γω τώρα που ήμουν στη Γερμανία, και σώθηκαν τα αυτάκια μου ) η ακόμα να τα ενώσεις με πλέξη και να τα κάνεις όμορφα κασκόλ.

Δεν σε φοβάμαι εσένα, θα τα καταφέρεις !!!
Τώρα βέβαια ... ούτε που κατάλαβα τι είναι αυτό το... πως το είπες, αλλά... δεν έχει σημασία αυτό.

Σε φιλώ γλυκά.