Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Πήρα Βραβείο!!!!!!

ΒραβείοProximityAward

Ενα τεράστιο ευχαριστώ στην Δημιουργία , τη Μαριέλα , την Πουαντερί και τον καλό φίλο George που με τίμησαν και μου χάρισαν αυτό το Βραβείο!!

Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:
«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.
Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»


Proximidade is described as follows:'This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes for self-aggrandizement! Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers!'This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites. You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.


As I have to choose only eight, the Proximidade Award goes to:
Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω, απονέμω το βραβείο με τη σειρά μου στους:

Δρομακι

πάτερ Αναστάσιο

πάτερ Παναγιώτη

Καμηλιέρη

Αχτιδούλα

Κωνσταντίνο

Fegia

30 σχόλια:

Dorothy είπε...

Μπράβο Αλίκη! Το αξίζεις το βραβείο και με το παραπάνω :)

P. Kapodistrias είπε...

Ευχαριστώ, Καλή μου Αλίκη, για την προτίμηση ανάμεσα σε τόσους υπερικανούς συμπλόγκερς!
Με χρεώνεις για περισσότερα!

πουαντερι είπε...

εχεις βραβειοοοοο!!!!!

rain είπε...

Μπράβο αλικάκι μου! Πάντα τέτοια κοριτσι μου! Είναι συγκινητικό και αξιολογο όταν δεν το κυνηγάς απλά σε βρίσκει εκείνο!

Με συγκίνησες κι εμένα που με επέλεξες, πραγματικά. Είναι πολύ ιδιαίτερο αυτό που έκανες!

Σε φιλώ γλυκιά μου και αγκαλίτσα

George είπε...

Σας παρακαλώ να περάσετε καιαπό το Blog μου να παραλάβετε το βραβείο σας.
Ένδυμα βραδινό απαιτείται.

Unknown είπε...

Ωωωωω με τιμάτε.
Θα δώσω διπλή δεξίωση στου Ντόνοβαν με το εκπληκτικό γλυκό ψωμί του και το γευστικό του χοιρομέρι ;)

Anastasios είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο. Εύχομαι και σε διαπολιτισμικά και διηπειρωτικά ανάλογα.

Είμαι ευγνώμων που συμπεριέλαβες και την ταπεινότητά μου στη διανομή των βραβείων και τη διάδοση των ιστολογίων μας.

Μια μεγάλη αγκαλιά φιλίας και αγάπης ανοίγεται ενώπιόν μας. Εύχομαι να αποδεχθούμε ικανοί και άξιοι να την διαχειρισθούμε σωστά και δίκαια, έτσι ώστε at the end of the day να βγούμε κερδισμένοι και εμπλουτισμένοι όλοι μας.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μπράβο Αλικάκι! Συγχαρητήρια, όλα τα βραβεία είναι μια επιβράβευση και χαίρομαι με τη χαρά σου!

faraona είπε...

Aξια αξια κουκλιτσα μου και με το παραπάνω!!!!

Alkmini είπε...

@Ντοροθακι
σ ευχαριστω μικρο μου :)
καλη σου μερα.

Alkmini είπε...

@πατερ Παναγιωτη
αυτο ειναι το ελαχιστο βραβειο μπροστα στα τοσα αλλα που εχεις παρει, με τη διαφορα οτι αυτο ειναι απλο ιντερνετικο βραβειο δειγμα αγαπης και φιλιας που το δινει ο ενας στον αλλον.
Και ειναι πολυ ομορφο εδω μεσα που δεν γνωριζομαστε να αισθανομαστε αυτη την αγαπη και τη φιλια. Δεν βρισκεις?
να εχεις μια καλη μερα.

Alkmini είπε...

@πουαντερι
μου 1000 ευχαριστω ηρθα και το παρελαβα.
να εισαι καλα καλη μου.
καλη μερα.

Alkmini είπε...

@βροχουλα
εγω ενθουσιαστηκα με την ανακαλυψη αυτου του βραβειου που κυκλοφορει.
μπορω να πω συγκινηθηκα.
σ ευχαριστω και σου ευχομαι και σενα καλες αναρτησεις και ομορφες ιντερνετικες φιλιες που δεν ξερεις ποτε....
φιλια και καλη σου μερα.

Alkmini είπε...

@George
φιλε μου, αν και καινουργιος φιλος, χαρηκα που με ανακαλυψες και ανακαλυψα και γω το blog σου.
Ευχαριστω και σενα για το βραβειο που μου χαρισες.
Βραδυνη τουαλετα δεν εχω, μια με πλακακια και μπιντε που εχω κανει?

Alkmini είπε...

@Νταρθ
ωραια :))
ποτε?

Alkmini είπε...

@πατερ Αναστασιε
σ ευχαριστω. οι ευχες σου παντα καλοδεχουμενες.
μα δεν μπορουσα να μην συμπεριλαβω
ενα απο τα πιο αξιολογα blog της μπλογκοσφαιρας!!

να εχεις μια ομορφη μερα.

Alkmini είπε...

@καναρινενια μου
σ ευχαριστω.
καλη σου μερα.

Alkmini είπε...

@Φαραονα
μου σ ευχαριστω
μου εδωσε πολυ χαρα αυτο το βραβειο γιατι εστω και διαδυκτιακο ειναι το πρωτο βραβειο που παιρνω στη ζωη μου.

και αυτο λεει πολλα για μενα.

φιλια φιλια φιλια.

dromaki είπε...

Αλικάκι μου σευχαριστώ.
Εγώ δεν τάχω καλά με τα βραβεία αλλά επειδή ξέρω ότι μου το έδωσες με περισση αγάπη ήρθα να το παραλάβω.
Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω μια χαμογελαστή καλημέρα:))

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ Αλικάκι μου , είμαι άρρωστη και δεν μπορώ να κάνω αναρτήσεις γι' αυτό , ίσως το απόγευμα που θα έρθει η Ειρήνη.Ευχαριστώ για τη φιλία σας την ειλικρινή ,χωρίς περιοκλάδες και ψεύτικες κουλτούρες.Είσαι απο τα άτομα που θέλω πολύ να γνωρίσω γιατί είμαι σίγουρη οτι θα είσαι όπως ακριβώς σε έπλασε η φαντασία μου.Με πολύ βήχα , πυρετό και συνάχι σου κουνώ χαρτομάντηλο και σου στέλνω φιλάκια .Βρε αν δεν σου στείλω εγώ γλυκό....

Unknown είπε...

Μα όταν τελειώσει το έπος φυσικά!

. είπε...

Συγχαρητήρια Αλίκη μου.
Το αξίζεις πραγματικά!

Καλή σου μέρα και φιλιά!

H.Constantinos είπε...

Θεία Αλίκη συγχαρητήρια! Το αξίζετε το βραβείο, πώς να το κάνουμε!

Και ευχαριστώ γιά το βραβείο, τιμή μου!

Ο ανηψιός.

Alkmini είπε...

@δρομακι
σ ευχαριστω που το δεχθηκες.
ειπαμε ειναι βραβειο αγαπης και φιλιας.
φιλια και καλο σ/κ.

Alkmini είπε...

@αχτιδουλα μου
εσενα σου αξιζουν πολλα βραβεια, αλλα προς το παρον παρε αυτο , κατι ειναι κι αυτο...
φιλια , περαστικα
και καλο σ/κ.

Alkmini είπε...

@Νταρθ
να περιμενω και γω προσκληση για Ντονοβαν?

Alkmini είπε...

@ανασαιμια μου
σ ευχαριστω και να εισαι παντα καλα
καλο σου βραδυ.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Aλικάκι , σ αρέσουν τα βραβεία εεεεε ??
Να σου δώσω κι εγώ το βραβείο μου για τα ΚΟΚΚΙΝΑ ΡΟΔΙΑ-ΑΣΠΡΑ ΚΟΧΥΛΙΑ , που πραγματικά ένωσε τις φωνές μας πανελλαδικά και δημιούργησε δεσμούς φιλίας !!!!
Στο δίνω με μεγάλη χαρά , σου αξίζει !!!!!!!
Φιλιά πολλά, να σαι καλά

eirini είπε...

Μπράβο Αλικάκι μου!!!!

Φιλάκια πολλά πολλά!

Unknown είπε...

Παιδί μου, θα είναι ανοικτό κοσμοϊστορικό γεγονός η δεξίωση στου Ντόνοβαν ;)