Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Πάμε για ουζάκι.

DSCN2233 Χθες το μεσημέρι - Παρασκευή μεσημέρι η πιο όμορφη ώρα της βδομάδας, η στιγμή που ανοίγει η καρδιά μου- τελειώνοντας από την υποχρέωση της δουλειάς - αν ήταν κάτι καλό δεν θα το λέγαν δουλειά-δουλεία , αλλά διακοπές- έριξα την ιδέα στον "καλό μου" να τον πάω για ουζάκι. Πριν απ αυτό όμως, του ζήτησα να πάμε μια βόλτα προς τους Μύλους για να "ξεσκοτιστώ". Ο δρόμος είναι η παραλιακή όπως συνηθίζω να την λέω εγώ, που φεύγοντας από Ναύπλιο συνεχίζει Ν.Κίο - Μύλους - Λέρνα και μετά στο όμορφο Κιβέρι - Ξεροπήγαδο και αν συνεχίσεις κι άλλο βγαίνεις στο Αστρος. Εγώ δεν ήθελα τον ουρανό με τ Αστρος , έως τη Ν.Κίο ήθελα να πάμε βολτίτσα γιατί η θάλασσα αριστερά είναι πανέμορφη , ο υδροβιότοπος με τους ψηλολέλεκες άσπρους και σταχτί , γλάρους, νερόκοτες , και όλα αυτά που πολύ μου αρέσουν.

Ο καιρός ήταν ιδανικός. Βέβαια για μένα πάντα ο καιρός είναι ιδανικός. Αλλά χτες παραήταν ιδανικός για βολτίτσα και στο Δια Ταύτα ουζάκι.

Αλλά για να μην μου παραπονιέστε θα σας πάρω μαζί μας. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω από εδώ μέσα. Στον "καλό μου" δεν θα πω τίποτα. Ότι θα κουβαλήσω και την μπλογκοσφαιρα. Αστον να πιστεύει ότι είμαστε τα δύο μας.

Πάμε λοιπόν.

clip_image001 Στην συνταγή είπα στην αρχή να βάλω μια κούπα θάλασσα. Ξεκινώντας όμως είδα, ότι θέλει περισσότερο.

clip_image002 Ανακατεύοντας τη διαδρομή με τη θάλασσα, όλο έριχνα λίγο ακόμα και λίγο ακόμα. Τα κύματα θα την φουσκώσουν, σκέφτηκα.

clip_image003 Η έρημη παραλία θα της δώσει το ξεχωριστό χρώμα.

clip_image004 Η αλμύρα θα της δώσει τη γεύση που χρειάζεται.

clip_image005 Και λίγο ακόμα.

clip_image006 Μήπως έβαλα πολύ θάλασσα και μου βγει νερουλή?

clip_image007 Όχι. Τώρα θα έρθουν και οι γεύσεις των θαλασσινών για να την δέσουν.

clip_image008 Το καλαμαράκι που θα κάνει τη διαφορά . Αλλά μόνο του δεν πάει . Αυτά είναι "κολλητάρια " με τις γαρίδες. Οπού πάει το καλαμάρι τσουπ νασου και οι γαρίδες.clip_image009 Γαριδούλες σαν τσιπς , ντόπιες Αργολικές που λίγο αλάτι θα τους δώσει νοστιμιά και μια καλή δικαιολογία για το ουζάκι. Οι τηγανιτές πατατούλες κι αυτές στη συνταγή, - να είναι καλά ο Καποδίστριας- και χμ... κάτι λείπει , μα κάτι λείπει.... Μα η σαλατούλα clip_image010Το λάχανο με το καρότο με μπόλικο λεμονάκι. Δεν άντεξε το ουζάκι και μπήκε μπροστά - μπροστά να φωτογραφηθεί γιατί υποστηρίζει ότι αυτό είναι το κύριο θέμα της ανάρτησης. Και με περίσια αυθάδεια γυρνάει και με ρωτάει:- Μα εσύ δεν είπες πάμε για ουζάκι. Τι καλαμάρια, γαρίδες και σαλατούλες βάζεις πρώτα. Είναι ή δεν είναι η τιμητική μου??

Σ αυτό έχει δίκιο. Είναι "περίεργο" αλλά με άποψη...

Νομίζω ότι συμπληρώθηκε η συνταγή.

Και εκεί που πήγα να "τα μαζέψω" ακούω νιαουυυυ νιαρρρ

Παρ ολίγο να την ξεχάσω. Την ντίβα που μας έκανε παρέα και που δεν έτρωγε ούτε καλαμάρι , ούτε γαρίδες. clip_image011Αυτήν δεν την φάγαμε, σας το ορκίζομαι. Την ταίσαμε,

αλλά δεν μας έκανε τη χάρη. Χάδια ήθελε και παιχνίδια.clip_image012 clip_image013Έκανε τούμπες μια από δώ μια από κει , και για να μου μείνει αξέχαστη μου άφησε κάτι γρατσουνιές στο χέρι που την χάιδευα. Για να με βάλεις και μένα στην ανάρτηση που θα κάνεις, μου είπε. Εντάξει?

Και ας συνοψίσω.

Θάλασσα φουρτουνιασμένη με τα δικά της χρώματα της αντάρας και του αέρα. Ήλιος που έπαιζε κρυφτό πίσω από τα μπαμπακένια σύννεφα.

Μια έβγαινε, μια χανόταν. Ουζάκι με όλα τα παρελκόμενα. Η όμορφη γατούνα να μην φεύγει από δίπλα μου.

Και το ηθικό δίδαγμα που βγάλαμε με τον "καλό μου" : Μα τι θέλει ο άνθρωπος για να είναι ευχαριστημένος? Για να νοιώσει χαρούμενος και ευτυχισμένος?

Εμείς πάντως ρίξαμε μέσα στο πουγκάκι μας που γράφει Χαρά και Ευτυχία απ έξω , τις χθεσινές στιγμές μας και κάθε φορά που τσουγκρίζαμε τα ποτήρια λέγαμε και κάποιο λόγο.

Εις υγεία - που περπατάμε.

Εις υγεία- που βλέπουμε αυτά τα μικρά θαύματα.

Εις υγεία - που ακούμε τον ήχο της θάλασσας και το κύμα.

Εις υγεία που έχουμε την Υγεία Μας.


ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ

34 σχόλια:

venceremos είπε...

καλημέρααα.
πολυ ομορφα περάσα μαζί σου και ο "καλός "σου ουτε που με πηρε χαμπάρι!!!
εχω ερθει απο τα μέρη σου και εχω περάσει πολυ μα πολυ...ιδιαίτερα!!
καλη συνέχεια στο σ.κ. λοιπον.
φιλια καρυστινά

Adam The Sinner είπε...

Nαύπλιο!
Η πιο ερωτική μου πόλη!

Να έχεις πάντα τόσο όμορφες αποδράσεις!

Καλημέρα!

Anastasios είπε...

Πολύ όμορφη η περιγραφή σου. Περπατήσαμε κι εμείς μαζί σου για λίγο και γευθήκαμε τις νοστιμιές της Πατρίδας. Και μόνο τα τοπωνύμια που διαβάζω μεθάω...

Εις υγείαν...

Fegia είπε...

Αλίκη απίθανη....
Όταν ανέβεις στο Βορρά, θα πιούμε και ρακί που μου έφερε ένας φίλος από την Κρήτη και είναι άλλο πράμα!
Σ' ευχαριστώ για το βραβείο, καλή μου.
Πολλά φιλάκια και ένα (οινο)πνευματώδες Σ.Κ.

P. Kapodistrias είπε...

Θα έλθω, δε θα έλθω; Και τότε....

Ναι, όλα τούτα μού άρεσαν στον υπερθετικό βαθμό.

Καλή Κυριακή σας!

eirini είπε...

Στην υγειά σου Αλικάκι μου! Να είσαι πάντα καλά που μας σκέφτηκες και μας πήρες μαζί σου για ουζάκι! Και καλά έκανε το ουζάκι και μπήκε σφήνα στην φωτό γιατί αυτός είναι ο πρωταγωνιστής! Όλα τα άσχημα περνάνε παρέα με καλό μεζέ και ούζο... πάντα αυτό κάνω!
Πού σε ανακάλυψε η γατουλίνα, μου λες;! Κούκλα είναι!
Πάντως είμασταν πολύ διακριτικοί... δεν πιστεύω να μας πήρε είδηση ο καλός σου;

Alkmini είπε...

@καρυστινά
να ξαναρθεις καλη μου
ειδηση ο "καλος μου" ;)
φιλια για ομορφο Σαββατοβραδο.

Δημιουργία είπε...

Απο τις πιο ωραιες συνταγες που εχω διαβασει.Να ειστε καλα και να περνατε παντα τοσο ομορφα.

Alkmini είπε...

@Πρωτοπλαστε
tnks - u 2!
καλο σου βραδυ.

Alkmini είπε...

@π.Αναστασιε
μπορω να σε καταλαβω,
να εισαι σιγουρος.

αντε πλησιαζει ο καιρος ναρθεις και να τα γευτεις απο κοντα.

καλο σ/κ.

Alkmini είπε...

@Φεγκια γλυκε μου
ειναι μες στο προγραμμα η αναβαση στο Βορρα και στον τοπο καταγωγης μου την Καβαλα.
αν ερθω κατα πανω σιγουρα θα βρεθουμε να τα πιουμε.
Το βραβειο σου αξιζει και οχι μονον...
καλο σ/κ και σε σενα.

Alkmini είπε...

@π.Π.Κ
ολο λογια εισαι και απο πράξεις δεν βλεπω...
ολο λογια και "απειλες"... χεχε
αντε ντε ελα να παμε να ουζοκατανυχθούμε.
καλη Κυριακη και σε σενα.

Alkmini είπε...

@Ρηνιω μου
το ουζακι ειναι το αγαπημενο μου με μεζε θαλασσινα και ειναι παντα πρωταγωνιστής!
η γατουνα και οχι μονο αυτη, αλλα και αλλες γυρνανε μες στο μαγαζι και ειναι ενας ακομα λογος που πηγαινουμε εκει. Αγαπουν Τα Ζωα!
το ειπα ειδηση ο καλος μου ;)
φιλακια και μια μεγαλη αγκαλια.

Alkmini είπε...

@Κατερινιω μου
σ ευχαριστω πολυ.
Το ιδιο ευχομαι και για σας.
Να ειστε παντα καλα.
Υγεια!
φιλια πολλα απο Ναυπλιο.

faraona είπε...

Στην υγειά σου Αλικακι μου!!!
Μ εχεις ξεχασει τελείως ε?
Μηπως επειδη έχεις την αίσθηση οτι ειμαστε συνέχεια μαζι?
Νασαι καλα κοριτσι μου και να περνας παντα «ζωη λιακάδα»!

Dorothy είπε...

Στην υγειά σου Αλικάκι! (Φοβερό το σχόλιο για τον Καποδίστρια! Να'ναι καλά ο άνθρωπος!χαχα!) Καλό βράδυ!

Suspect είπε...

ωραιο κλιπ! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
Εις Υγείαν!!!!

Η γάτα κούκλα. Μα γιατί να πεινάει, τα καλύτερα την ταϊζουν. Και φυσικά μόνο χάδια ήθελε

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

H.Constantinos είπε...

Πολύ μου άρεσε το περιβάλλον, πολύ χάρηκα που ήρθα!

Alkmini είπε...

@Φαραονα μου
εγω ? σε ξεχασα? μα γιατι?
γιατι το λες αυτο?
συνεχεια μαζι δεν ειμαστε? εσυ εχεις αλλη αισθηση?
σ ευχαριστω για την ευχη.
φιλια πολλα για μια ομορφη Κυριακη.

Alkmini είπε...

@Ντοροθακι
στην υγεια σου και σενα
...να ειναι καλα εκει που ειναι ο ανθρωπος.
καλη σου μερα.

Alkmini είπε...

@Suspect
tnks :)

Alkmini είπε...

@Γλαρενια μου
στην υγεια σου και σενα
ποτε θα ρθεις να παμε στο ουζακι στην Κιο?

Alkmini είπε...

@Κωνσταντινε μικρε μου
αν δεν ερχοταν το ανεψουδι μου ποιος θα ρχοταν ;)
θα σου παρω και τσοκολατα.

George είπε...

Εις υγεία - που περπατάμε.
Τι όμορφη βόλτα που μας πήγες καλή μου!
Λες και ήμουν δίπλα σας άκουσα και είδα τη θάλασσα, μύρισα την αρμύρα αλλά και τις γαριδούλες!
Λοιπόν να μας πεις τι πλήρωσες να μοιραστούμε τον λογαριασμό.
ΠΑΝΤΑ τέτοια να διαβάζω θέλω.
Έλα Κυριακή σήμερα τι λέει το πρόγραμμα? :-)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Για να νοιώσει χαρούμενος και ευτυχισμένος , θέλει μικρές, απλές, όμορφες στιγμούλες γεμάτες αγάπη, σαν κι αυτές που πέρασατε οι δυό σας με τον καλό σου!!
Τι όμορφη βολτίτσα μας πήγες !!!!

Πάλι αλλαγές στην σελιδούλα σου είδα!! Όλο κάτι αλλάζεις, όλο την ανανεώνεις , μ άρεσε το ροζ φορεματάκι της !!
Να σαι καλά Αλικάκι μου, πολλά φιλιά

Alkmini είπε...

@George
ολα πληρωμενα
δεν χρωστατε τιποτα
η χαρα δεν πληρωνεται
στην υγεια μας George
Να ειμαστε παντα καλα.
καλη σου μερα.

Alkmini είπε...

@Αθηνουλα
ετσι ακριβως ειναι.
απλες καθημερινες ομορφες στιγμες.
αυτο ειναι ευτυχια και Δωρο Θεου.

τη σελιδουλα μου την κανω λιγο προς το ανοιξιατικο, γιατι δεν μπορω το χειμωνα.

χαιρομαι που σου αρεσε.
φιλια για καλη μερα.

Κυριάκος Σάμιος είπε...

..Πως ν αντισταθείς σε τετοια συνταγή;;;; Μυρωδιές ηχοι και θρούσματα κυμάτων... η αλμύρα της θάλασσας παραβγαίνει με το αλας της ζωής..
..καλή σου μέρα Αλικη..!

Unknown είπε...

Μα χωρίς μαύρη σοκολάτα;;;!!!! :ppp
Τσκ τσκ τσκ....
Εγώ πάλι είμαι ευχαριστημένος με τα κοκορέτσια μου :)
(Έτσι για να ζηλεύεις μια φορά μόνο εσύ και όχι εγώ, που μια ζωή το κάνουμε ανάποδα :ppp)

Δημήτρης είπε...

Υπέροχο το Ναύπλιο, θα ήθελα να ξαναπάμε.Μου άνοιξες την όρεξη για ουζάκι με την Αχτίδα μου το βραδάκι!( με τα επακόλουθα βέβαια!)

Alkmini είπε...

@Κυριακο
καλησπερα και καλως στον στο blog μου.
ομορφα το αποδιδεις!!
να εισαι καλα.

Alkmini είπε...

@Νταρθ
κακιασμενε!!!!
πφφ σιγα μην ζηλεψα. αυριο θα δεις αναρτηση να σου τρεχουνε τα σαλια ... περιμενε και θα δεις ;Ρ

Alkmini είπε...

@Δημητρη μου
το Ναυπλιο ηταν ειναι και θα ειναι κουκλα πολη.
Εχετε ανοιχτη προσκληση , το ξερεις αυτο.
καλη ουζοκατανυξη με την αχτιδουλα
εχμμ επακολουθα... μεζεδες ;)

καλο σας βραδυ.