Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Στα χιόνια.!




Και επειδή είδα ότι περάσαμε όμορφα με την βολτα για ουζάκι, σκέφτηκα σήμερα να σας παω στα χιόνια. Στην πανέμορφη Αυστρία, που την έχω ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες χώρες που έχω πάει. Τώρα εδώ που τα λέμε δεν την έχω γυρίσει και όλη την Ευρώπη και την Αμερική, αλλά από τις χώρες που πήγα, μου άρεσε πιο πολύ η Αυστρία.

Ντυθείτε καλά. Μπουφάν χοντρό , σκούφο, γάντια, μπότες και ότι άλλο θέλετε. και
Πάμε στα χιόνια. Οποιος κρυώνει μπορεί να μπει μέσα στο καταφύγιο για ζεστό τσαγάκι.
Ερχόμαστε και εμείς σε λίγο.

44 σχόλια:

eirini είπε...

Ντύθηκα και είμαι έτοιμη... φεύγουμε!!!!
Μην αργείτε!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γεια σου Αλίκη:))
Καλώς σε βρήκαμε!!
Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψή σου στο blog μας!
Θα τα λέμε συχνά πλέον:))

dromaki είπε...

Aλικη μου
ξερεις ποσο θελω να παω στην Αυστρια;
Bασικα θελω να γυρίσω οοολη τη γη. Αληθεια σου λεω τοσο πολυ χιονι δεν εχω ξαναδει!ποσους ποντους ειναι;αλλα να κανω μια ερωτηση ολο το χειμωνα χιονιζει εκει;
για το ταξιδι εκεινο μην ανησυχεις θα σας παω εγω με το συννεφακι μου.
και για να μην κρυωσω θα βαλω μπουφαν ,σκουφο ,γαντια ,κασκολ ,χοντρη μπλουζα και ολα τα σχετικα.σε λιγο ειμαι ετοιμη και φυγαμε για Αυστρια!
φιλακιαxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Σου γραφω απο τον υπολογιστη της γιαγιας μου
Εφευρια

venceremos είπε...

καλα να πατε εσεις...εγω δεν ερχομαι, κρυώνωωω......
φιλια καρυστνά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ!!ΠΩ!!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ.

Mariela είπε...

Τέλεια!!!!!!
Αχ... θα εφευγα ευθύς αμέσως για ένα ταξιδάκι... παρόλο που χόρτασα χιόνι στη Πτολεμαιδα, θέλω κι' άλλο.....!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια

Δημιουργία είπε...

Εγω παντως ντυθηκα ζεστα και αρχισα τις βολτες.

P. Kapodistrias είπε...

ΘΕ-ΛΩ ΧΙΟ-ΝΙΑ, ΘΕ-ΛΩ ΧΙΟ-ΝΙΑ!!!!!!!!!!!

Περιμένετέ με και μένα!!!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Στα χιόνα;;;
Ποιος λέει όχι;
Πάααμε!

faraona είπε...

Alikaki μου
ερχομαι κι εγω ...περίμενε!

Aνεμος είπε...

ΑΛΊΚΗ ακόμα να πιούμε κανα ούζο καλησπέρα

H.Constantinos είπε...

Το καινούργιο look με τους ροζ φιόγκους με έστειλε!
Αψογο!

Unknown είπε...

Ναι, αρχίσαμε πάλι...
Πιφ...

Alkmini είπε...

@Ρηνιω παμε :)
φιλια.

rain είπε...

Το στοιχείο μου!
Λοιπόν, εγώ θα μείνω εκεί!
Αν χρειαστείς κάτι..εκεί θα'μαι..
Τέλεια!
Υπέροχο μέρος!
Αχ αχ αχ

Alkmini είπε...

@Ελενα καλως την :))
σ ευχαριστω και γω για την ανταποδοση της επισκεψης εδω.
φυσικα και θα τα λεμε.
φιλια πολλα.

Alkmini είπε...

@εφευρακι μου
ξερεις ποσο θα ηθελα να γυρισω οοοοοληηηηηη τη γη?!!!
χιονι δεν εχει παντα, τουλαχιστον οχι στα πεδινα. εγω ειχα παει φθινοπωρο και εκει που ημουν δεν ειχε χιονια. ειχε ενα χαλι απο φυλλα φθινοπωριατικο. γι αυτο αφησα κομματι της καρδιας μου εκει.
αντε ας ανεβουμε στο συννεφακι σου και φύγαμε.

πολλα φιλια μικρο μου.
και φιλια στη γιαγια και στη μαμα.

Alkmini είπε...

@Βεν
καλη μου, εσενα θα σε παρουμε σε θερινο προορισμο. αστο προς το παρον ;)
φιλια και καλο βραδυ.

Alkmini είπε...

@Τζι Κευ
εχεις ολη τη ζωη μπροστα σου. μπορεις να πας καποια στιγμη, τιποτα δεν ειναι ακατορθωτο.
γινε πιλοτος ;)

Alkmini είπε...

@Κατερινιω
παμε στην πανω πιστα να κατεβουμε με σλαλομ?

Alkmini είπε...

@Π.Κ μου
στα χιονια σας παω καλε :))
δεν βλεπεις που χιονιζει? Αυστρια!!!

καλο βραδυ.

υ.γ. εισαι ζεστα ντυμενος? μη μου κρυωσετε κιολας ;)

Alkmini είπε...

@Μαριελακι
αλλο Πτολεμαιδα , αλλα Austria ε?
φυγαμε για χιονιαααααααααααα
φιλακια ξαδελφη.

Alkmini είπε...

@Καναρινενια μου
παμε παμεεεεεεεεε.

Alkmini είπε...

@Φαραονα
θα εφευγα χωρις εσενα?
Πας καλα???!!!!
Φυσικα και σε περιμενουμε, μονο ντυσου ζεστα. ναι?

φιλια και αγκαλια.

Alkmini είπε...

@Ανεμε
ναι , δικιο εχεις. θα το πιουμε που θα παει.
καλο σου βραδυ.

Alkmini είπε...

@κωνσταντινε
μερες και μερες εραβα και ψηλωνα μεχρι να του κατσει καλα το φορεματακι.
αλλα εγινε τελειο ε?
σμουτς ανεψουδι μου.

Alkmini είπε...

@Νταρθ
ουτε πιφ ουτε πουφ
αν δεν θες δεν ερχεσαι...
με το ζορι???? αμαννννν

σμουτς στα μουτρα.

Alkmini είπε...

@Βροχουλα
ντυσου και εσυ και φυγαμε.
και γω θελω να μεινω εκει
μπορουμε? αχ και βαχ

φιλακια πολλα.

Kaveiros είπε...

'Ονειρο!

Alkmini είπε...

@Καβειρε
καλη μερα :)

dromaki είπε...

Αχ Αλικάκι μου χιόνια είχα και στο χωριό μου και ήταν εξίσου όμορφα εκτός βέβαια της χλίδας.
Εγώ θέλω σαν τρελή να πάω Αυστρία αλλά κατακαλόκαιρο.Είναι η ομορφότερη εποχή στην Αυστρία.Υπέροχη χώρα.
Καλή σου μέρα Αλικάκι μου:))

Άστρια είπε...

Δεν πρόλαβα να σχολιάσω στην προηγούμενη ανάρτησή σου, ήταν μια πολύ όμορφη, ξέγνοιαστη βόλτα, με μεταδοτικά τα συναισθήματα.
Ωραίο και το χιόνι, αλλα τα προηγούμενα πιο αγαπημένα.

Καλό βράδυ:)

Alkmini είπε...

@Δρομακι μου και το χωριο σου πρεπει να ειναι ενας παραδεισος, απ τις φωτο που εχω δει και απ τα λεγομενα του Καβαλιωτη πατερα μου.
Ευχομαι καποια στιγμη να με ξεναγισεις στα μονοπατια του.

Οσο για τα χλιδατα, ... οταν μεγαλωσουμε θα παμε ;)

φιλια πολλα και μια μεγαλη αγκαλια.

Alkmini είπε...

@Αστρια
σ ευχαριστω, περασα και γω ομορφα με την παρεα σας.
χαρηκα που σας αρεσε η ουζοκατανυξη :)
καλο σου βραδυ.

Alexis B είπε...

Ε λοιπόν, εγώ θά καθήσω στό καταφύγειο, κοντά στό τζάκι με το τσάι μου. Στήν κουνιστή πολυθρόνα θα με βρείτε!!!!!!!!

akrat είπε...

έ χμ
με το συμπάθιο...
ε χμ
μήπως τίποτις νοτιότερον?
προς αφρικήν ει δυνατόν...

Ανώνυμος είπε...

πάντα τέτοια όμορφα, δεν έχω πάει ποτέ μου στο εξωτερικό, συνέχεια το αναβάλλω, λάθος :)

dromaki είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα.
Φιλάκια:)

. είπε...

Τέλειο! Τέλειο! Τέλειο!

'Οχι δε κόλησε η βελόνα.Εγώ κόλησα με τέτοιες εικόνες!

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ Αλικάκι!

Alkmini είπε...

@Αλεξη
καλημερα. βολεψου οπου θελεις.

Alkmini είπε...

@ακρατ
...παραγγελιές δεν δεχομαστε... ενταξει?

Alkmini είπε...

@ηλιογραφε
θα πως Ποτε δεν ειναι αργα και θα πω Μεγα Λαθος.
Ξεκινα το συντομώτερο δυνατον.
καλη σου μερα.

Alkmini είπε...

@Δρομακι μου
καλημερουδια σου.
φιλακια πολλα.

Alkmini είπε...

@Ανασαιμια
να εχεις μια ομορφη μερα
και ενα ομορφο σ/κ.
φιλια πολλα.